İzleyiciler

27 Haziran 2014 Cuma

pantolon tamiri- DIY

Çok severek giydiğim buz mavisi yazlık kot pantolonum ayak parmağımın azizliğine uğradı. Hani bu yırtık pırtık kotlar var ya işte ondandı. Ama bir gün aceleyle giyinirken ayağım o yırtıklardan birine takıldı ve carttt! Oldu mu sana bi karış delik :) bende dantelle kapatayım dedim.


Sonra uyumlu olsun diye paçalarını da yaptım. Bunu Pinterest'ten görmüştüm.  İlham oldu bana, size de olur umarım.





Nasıl beğendiniz mi? Ben çok sevdim :)

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, gerçi yırtık kota bayılıyorum ben bu ara ama dantelli hali de güzelmiş bak.
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sağol emel. Uydurdum yine :)

    YanıtlaSil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news