İzleyiciler

12 Ocak 2015 Pazartesi

kırlentlerim ve bitmeyen sebze kasası çılgınlığı



Evimde geçirdiğim son haftaya girdik. Hafta sonu doğum için ailemin yanına gideceğiz, orada da birkaç hafta geçirip bebeğimizi kucağımıza alacağız inşallah.. gitmeden önce ev içinde son kendin yap proceleri için tur atıyorum.  Bahar gelinceye kadar gelemeyeceğim sanırım evime.. Bebek doğunca da paylaşımlarım azalabilir ama boş zamanlarımda sizi takip etmeye devam edicem :)

Hafta sonu bu kırlentleri diktim. Kumaşlar kim bilir neydi, kimindi.. Şimdi benim koltuğumu süslüyorlar. Birde tabiki vazgeçilmez sebze kasası hadisesi var.

Rahmetli dedemin elma bahçesi vardı. Her sene çocuklarına birer kasa elma gönderir, kasa boşalınca da geri isterdi, tekrar doldurmak için. Her yıl tekrarlanan bir olay. Taki rahmetli olana kadar.. işte kaldı gitti bu kasa da bizde. Ne bahçe kaldı ne elma.. bende değerlendirdim. Mum ile eskitme tekniği kullandım. Önce kahverengiye boyadım. Eskitmek istediğim yerlere mum sürdüm. Üstüne kırık beyaz boya geçtim iki kat. Kuruyunca mumladığım yerleri zımparaladım. Kasanın altına da dört teker taktık, çok kullanışlı ve hafif oldu. Dergilik gazetelik battaniyelik yastıklık.. ne ararsan doldur içine çek çekiştir oraya buraya :)


Enerjinizin bitmediği, işlerinizin tıkır tıkır işlediği güzel bir hafta olsun.. görüşünceye dek esen kalın :)

10 yorum:

  1. öncelikle, allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin meronimo..
    sandığın hatırasına mı yoksa güzelliğine mi iç geçirdim bilemedim:) ama ne iyi düşünmüş ve değerlendirmişsin süper olmuş,,
    o sandık hatıraları ile sizinle hep yaşasın, sonra bebiş doğduğunda oyuncaklarını koysun çeksin çekiştirsin:)
    özletme kendini,
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni duygulandırdın sebuş. Son dönemlerde duygusallığım arttı zaten.. Güzel dileklerin için çok çok teşekkürler. İnşallah her şey yolunda gider de bebekle oluruz buralarda yeniden :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş, bende de var bu kasalar gerçekten çok işlevsel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekip götürmesi ve fazlalıkları saklaması çok işe yarıyor gerçekten :)

      Sil
  3. ben de böyle tekerlekli bir kasa hazırlamıştım. gerçekten çok şık ve kullanışlı oluyor.iyi günlerde kullanın. hayırlısıyla gelsin bebiş.

    YanıtlaSil
  4. sağlıklı bir doğum diliyorum, şimdiden tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. Meronimo bebişin hayırlı olsun :) Bu akşam paylaştığım bir gönderiyi yorumladın da ben onu sonradan kaldırmak zorunda hissettim Özür dilerim. Evlenmedim, hala zengin bir koca bulamadım. Dalgasına paylaştım o iletiyi. Facebook'ta bir dekorasyon sayfasında insanlar evlerinin resimlerini paylaşıyordu, bana da çok komik geliyordu yaptıkları dekorlar. Onları tiye alayım dedim yeni gelin evi böyle olur gibisinden. Ama sonra korktum görürler mörürler evimin resimlerini çalmış derler, başım ağrır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa haaa ya güldürdün beni.. bende inanamadım bu ev nasıl senin evin olur düşündüm böyk dedim içimden :D farkındaysan ayy nası güzel ev nası nası demedim yorumda. Neyse açıklaman için teşekkür ederim. :)

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news