İzleyiciler

12 Şubat 2015 Perşembe

buralarda yokken neler yaptım

Yeniden merhaba. Çok oldu buradan ayrı kalalı ama boş durmadım çok işler gördüm.

Öncelikle doğum için 12 saat yol tepip ailemin yanına geldim. Hemde otobüsle. Biraz zor oldu ama geldik işte iyi kötü..

Sonra doktora gitmek için bir hata yapıp ilk defa devlet hastanesine gittik. Tam bir felaket. . Girmemle çıkmam bir oldu. Doğum konusu konuşulmadı bile. Çünkü normal doğuracakmışım. Hiç sormadı şekerin, tansiyonun var mı, bebek iri mi bakmadı. Kilosunu tam söylemedi, baş çevresine bile bakmadı. İnanamadım.. sinirimden ağladım. Sezaryen doğurabilmek için ne gerekli dedim ve aldığım cevap şu oldu, bebeğin kalp atışları zayıflarsa ancak o zaman..
Bizde çıktık oradan ve parayı veren düdüğü çalar misali özel doktora gittik. Aklımıza takılan soruların cevabını alabildik en azından.  Anlamadım ki para yoksa maalesef kimse yüzüne bakmıyor.

Bu sıkıcı habere bi son vereyim. Bebek için bir battaniye ördüm, su tulumu kılıfıyla takım. Modelini buradan almıştım.  Teşekkür ederim kendisine.


Kapı süsü yaptım. Halkasını nasıl yaptığımı burada anlatmıştım daha önce.  Süslemek için hazır materyaller kullandım artık.  Çünkü yumurta kapıya dayanmıştı gerçekten :)


Bebek kurabiyeleri yaptım. Yapılışını daha sonra anlatacağım.


 Ve en sonunda bir bebek dünyaya getirdim :)


Hepinize kocaman bir Merhaba diyip kaçıyoruz. En kısa zamanda doğum hikayemle kafanızı şişirmeye gelicem.  Byee

8 yorum:

  1. Ömürlü olsun.Analı babalı büyüsün.

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı, mutlu bir çocuk olsun inşallah minik Tuna, sana da geçmiş olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa neler olmuş meğer. ne güzel haber bu böyle. Allah güzel günler
    göstersin, bebeğe bol bol uyku versin. ben 3 yıl uykusuz kalmıştım çünkü :)
    size de geçmş olsun..

    YanıtlaSil
  4. Allah analı babalı büyütsün...Sağlı ve mutlu olsun inşallah

    YanıtlaSil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news