İzleyiciler

30 Aralık 2016 Cuma

Kapı süsü, duvar süsü, çelenk



Yeşiller, kırmızılar,  beyazlar çam dalları, kurdeleler, simler... hepsi bu aya yakışan materyaller. Hepsini bir araya toplamanın en kolay ve şık yolu ise çelenk yapmaktan geçiyor. Doğal malzemelerle, ucuz ama çok güzel şeyler yapabiliyoruz. Mesela benim bu yaptığım çelenk kaneviçe kasnağından yapıldı. Bir kaç çam dalı, seramik hamuruyla yapılmış evcikler, kuş yuvaları, yıldızlar ve vazgeçilmezimiz silikon tabancası ile oldu bitti. Sadece biraz hayal gücü yeter.. :) (seramik hamurunun tarifini burada yazmıştım. )

Önemli not: çam dalları bir süre sonra kuruyup dökülmeye başlıyor. Bu yüzden tazeyken sprey vernik sıkın.

            



Şu kağıttan yıldızı yapmak da çok kolaymış. Pinterest sağolsun. Paper star yazınca çıkıyor hemen. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news