İzleyiciler

24 Ağustos 2014 Pazar

acemi duvar süsü

  

Bu duvar süsünü yıllaaaar önce kardeşimle sıcak bir yaz günü boşluktan sıkıntıdan ne yapacağımızı şaşırmış bir zamanda uyduruvermiştik.  Baya da iyi vakit geçirmiştik. En azından bizi bir iki gün oyalamıştı. İlk deneyim olunca bütün acemiliğimiz çıkmış ortaya. Baksanıza kenarları tırtıklı tırtıklı.


Fimo hamuru da yok elimizde hazırda. Onu da kendimiz yaptık. Tarifini vereyim hemen, siz de çocuklarınızla ya da kendiniz yapıp oyalanın. Çok keyifli gerçekten.  


Hamur malzemesi ve yapılışı: bir miktar beyaz ağaç tutkalı. Örneğin bir su bardağı. Ve hamur yapacak kadar un. Örneğin üç yemek kaşığı. Elinizle değilde, bi odun parçasıyla karıştırmanızı tavsiye ediyorum. Hamur biraz toparlandıktan sonra elimizi hafifçe ıslatıp avcumuzda yoğurmaya devam edelim. Biraz sert bir hamur korkmayın. 

Sonrası size kalmış tabii. Merdane ile üç santim kalınlığında açıp, kesip, kurutup, boyayabilirsiniz. Ben boya olarak seramik boyadı kullandım.  Hem parlak hem yoğun renkli oluyor. Kurutma işini de düz bir zeminde ve gölgede yapmak daha iyi olur.  


Mutlu bir pazar dilerim. 

2 yorum:

  1. ne güzel olmuşlar, ellerinize sağlık! renkler insanı mutlu ediyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) hayat bazen kapkara gelir ya insana işte böyle küçük ayrıntılarla renklendirelim istedim

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news