İzleyiciler

2 Kasım 2014 Pazar

pazarlar hiç bitmesin


Kasımın ilk günleri. Dışarıda erken gelen kış. Lapa lapa kar yağıyor.  Annem derdi biz küçükken, dışarısı kar içerisi dar :D aynen öyle.  Havanın kararmasına iki saat kalmış. Bu pazarı da bitmeden yakalayalım diye aldım bitki çayımı ve havuçlu tarçınlı kekimi önüme, 'bebek geliyor partisi' için hazırlık yapıyorum yavaştan. Eee karnımda bi yavruş varken eski enerjimi bulamadığım için günlere yayıyorum her işimi.



Geç kalınmış bir pazar merhabası ve elvedası diyeyim bari :) mutlu pazarlaaaar..

4 yorum:

  1. mutlu pazarlaaar :) bebiş için nasıl hazırlıklar yapıyosun benimle paylaşırmısın lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi saklı bahçeciğim, henüz hiç bir hazırlığım yok kıyafet beşik anlamında. Odası da olmayacak maalesef. Yatağının duvarı için minik panolar hazırlamayı düşünüyorum, emzirme sandalyesi projem var kafamda, onun için minder yastık dikicem. Bir de bez, pudra, krem sepeti hazırlıcam. Kıyafet ve beşiği de internetten almayı düşünüyorum. Çünkü çarşı pazar imkanım yok burda. İlk etapta doğum çantası için bi hazırlığım olacak. Battaniye yelek hırka gibi örgü işerine de anneannesi bakıyor :) kısaca şimdilik hayaller ve planlar alemindeyim. Allahım sağlık versin yeter ki, gerisi şıp diye oluverir dimi? :)

      Sil
  2. aa neresi burası böyle kar yağıyor??
    bugün bizim buralar oldukça güzeldi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket, tokatın reşadiye ilçesinin bir kasabası. Baya yükseklerdeyiz yani :)

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news