İzleyiciler

14 Aralık 2015 Pazartesi

Wrap sling ile mama sandalyesi

Süpermen olmak aslında o kadar zor bişey değilmiş. Anne olmak yetiyormuş. Tek elle meğer her iş yapılabilirmiş, yada yarım saatte ev işi yapılıp yemek hazırlayıp üstüne bir de kahve içebiliyormuş insan. Telepatik güçlerimiz varmış ve çocuğumuz daha kıpırdanırken pışpışlayıp tekrar uykuya dalmasını sağlayabilirmişiz yada bir öpücükle yaraları iyileştirebiliyormuşuz.

 Şaka bi yana acil durumlara pratik çözüm üretme konusunda anneler bir numara. Mesela Tuna mama sandalyesi olmadan yemek yemiyor çünkü rahat durmuyor, her yeri turlamak istiyor bende peşinde kaşıkla gezmek istemiyorum elbette. E mama sandalyesini de her gittiğimiz yere götüremeyeceğimize göre ne yapalım? Eldeki imkanları değerlendirelim.

Sling ile bu hiç de zor olmadı. Bağlama şeklini tam olarak fotoğraflayamadım. Görüldüğü üzere yerinde duramayan bi çocuğum var :)








Kısaca anlatayım. Slingin ortasını bebeğin karnınına denk getirecek şekilde koyup,  uçlarını arkaya


alıyorsunuz ve arkada bir çapraz oluşturuyorsunuz. Ve tekrar uçlarını kolunun üstünden ve bacaklarının altından alıp arkadan bağlıyorsunuz. Anlatım biraz saçma oldu ama uygularken saçma gelmeyecektir umarım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news