İzleyiciler

18 Ocak 2014 Cumartesi

kavanozlarim

baktıkça bakasım geliyor kavanozlarıma. neşe veriyor bana. bence neden biliyor musunuz? insanın eliyle, emeğiyle yaptığı şeyler her zaman daha güzeldir. çok basit şeyler ama onları benim düşünüp yapmış olmam bile hoşuma gidiyor. insan zaten mutlu olmak istiyorsa böyle küçük şeylerden zevk alabilmeli. büyük beklentiler içine girildiği zaman olmuyor işte. hayatı zehir etmekten başka bir işe yaramıyor. mutluluk küçük ayrıntılarda gizli kısaca. işte bunlar da benim küçük ayrıntılarım..



işte ben de bunları yapabildiğim için çoook mutluyum. size de çooook mutlu olacağınız geceler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news