İzleyiciler

12 Ocak 2014 Pazar

sebze kasasindan raf olur mu?

Oldu. çoğu dekorasyon bloğunda, pinterest te  görüyordum hep ve çok hoşuma gidiyordu. zaten ben öyle son moda şeyleri, yok ankastre ürünleri, taşlı maşlı koltukları, salon takımlarını değilde, derme çatma el emeği yapılmış, uyduruk malzemeleri daha çok seviyorum. :) ahşap raflar, hasır sepetler, eskitilmiş masalar, 50- 60 yıl öncesinin sandalyeleri.. hepsi benim olsun hepsi..

thanks Courtney Joyce- Lori Roszell- Jennifer Sedillo- Ksenia Tatarnikova
thanks: Courtney Joyce- Lori Roszell-Jennifer Sedillo-Ksenia Tatarnikova
 şu güzelliklere bakın. şu sandalyenin bir benzeri bende var ama taa memlekette. keşke getirme imkanım olsa da, şöyle boyasam mavi mavi. ahh hayaller hayaller işte.




gelelim ben ne yaptıma. bizim sebzeciden bir kasa istedim. ve eşimin yardımlarıyla boyadık bir güzel mavi mavi :) iki kat boya yaptık. ikinci katı da ben boyadım kediciklerimle.




zaten çok özenli boyanmış, cillop gibi masmavi olsun istemiyordum. hafif eskitilmiş bir görüntü istiyordum ve oldu da tam istediğim gibi. velhasıl bekledik iki gün kurumasını, sonrada çaktık duvara.
önce duvarı matkapla deldik. sonra dübelle vidayla tutturduk bir şekilde. dört tane de çivi çaktık, bardak asmak için. yaptık ettik diyorum ama aslında bunları hep eşim yaptı, hemde bana sürpriz olarak. ben sadece boyama işinde dahildim olaya :)

matkap sesinden hiç hoşlanmıyorum. ve geride bıraktığı tozdan topraktan da. bu yüzden hemen bir kolaylık söyleyeyim size; duvar delinirken elektrik süpürgesinin ucunu matkabın tam altına koyup çalıştırırsanız, hiç toz toprak dökülmüyor. her neyse, işte sonuç



herkese mutlu pazar geceleriiiii :)



9 yorum:

  1. Çokta kullanışlı olmuş kavanoz kapaklarınıda mavi kaplasanız pek yakışacak kanımca:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) bende değiştirmeyi düşünüyorum renklerini zaten

    YanıtlaSil
  3. Ayy ay bayildim yaraticiliga, zevklerimkizin benzer oldugunu dusunuyorum :) Ellerinize saglik, iyi gunlerde kullanin ...

    http://myblog-ayf.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Çok güzel....:)) Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  5. Ayfer ve seldanın mutfak defteri yorumlarınız beni çok mutlu etti, havalara uçtum gerçekten.:) artık ben de sizin takipçinizim..

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş orjinal şeker olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olduydu da işte eski evimde kaldı.. Şimdi arkadaşım kullanıyor ama :) teşekkür ederim yorumun için

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news