İzleyiciler

25 Ocak 2014 Cumartesi

meyve sepeti



Yaşasın tatil başladı. İki haftalık güzel bir dinlenme bizi bekliyor.  Dün bu saatler karne heyecanı yaşıyorduk. Çocuklar 'Akdeniz Karadeniz karnemizi isteriz' diye bağırıyorlardı. Bol ödevle ve karneleriyle gönderdik evlerine. bizde hooop atladık otobüse, geldik sapancaya. İnsanoğlu kuş misali işte.

 Buralarda have ne güzel ılıman bir kış var. Fırsattan istifade fotoğraf çektim bir kaç kare. Annemin dev meyve sepeti tammm bana göre.  Her yer yeşermiş.
Kendini bahar zanneden bir kış yaşıyoruz yıl :)
 
Herkese mutlu günleeeeer.

               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news