İzleyiciler

14 Şubat 2014 Cuma

chocolate, muffin and love

Sevgilim ben şimdi büyük bir kentte seni düşünmekteyim
Elimde uçuk mavi bir kalem, cebimde iki paket sigara
Hayatımız geçiyor gözlerimin önünden
Çıkıp gitmelerimiz, su içmelerimiz, öpüştüklerimiz

Cemal Süreya



Sevgililer Günü illaki maddi şeyler değildir.  Hoş bir şiir,  güzel bir bakış, içten bir sarılış da en güzel hediye olabilir elbette. .  


Sevdiğinize yapacağınız küçük bir sürpriz gününüze renk katar. Bende bol çikolatalı bir kek yaptım. 




Sevmenin, sevilmenin günü olmaz; her gün sevin :) Herkese mutlu anılar biriktirebileceği nice günler dilerim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news