İzleyiciler

12 Şubat 2014 Çarşamba

sevmelik, seyirlik yastik orelim

     karların her yeri kaplayıp bütün kirleri, kötü görüntüleri örttüğü, bembeyaz sabahlara uyandığımız , uyanınca sıcacık yataktan çıkmak istemediğimiz , sobalı evlerde sobanın olduğu odadan başka bir yerde birkaç dakikadan fazla kalamadığımız kış günlerinde evden dışarı çıkasım gelmez. Zaten evde vakit geçirmeyi çok severim.  Dışarının kiri pası gürültüsü yerine sıcacık sakin evimde oturayım, çayımı kahvemi yudumlayayım, sakin sakin filmimi izleyeyim isterim. Misafirrim gelsin, portakallı tarçınlı kekimi pişireyim oturalım mutlu mutlu.


     
      Kış aylarında örgü örme hormonlarım yükseliyor. Bişeyler öreyim durmadan istiyorum. sonra bakıyorum ördüklerimin benzeri var bir sürü, evde koyacak yer yok, e dağıtalım eşe dosta, sevinelim diyorum.




Bizim kasabanın bakkalındaki sınırlı sayıdaki ve renkteki ipleri görünce aldım birkaç tane.  Birini boyunluk ördüm.  Baktım çok güzel oldu diğerini de kardeşceezime öreyim dedim. Olmadı gitti. Aynı model ama nafile. Birkaç kez söküp örünce ip yıprandı hiiiiç güzel olmadı.  Ama rengi harika.  Ne yapsam derkeeeen yastık öreyim değerlensin dedim.




İşte böyle. . Her ne kadar baharı özlemiş olsakta, dünyamızın susuz kalmaması için kar yağmasını diliyorum. Herkes pofuduk, yumuşacık, sakin günler geçirsin :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news