İzleyiciler

14 Kasım 2013 Perşembe

bi dunya cocuk bi dunya oyun

Bu gün evlatlarımla pikniğe gittik. kasabanın parkına. sonbaharın son demleri. hayret ki buralara henüz kar düşmedi. çocuklar ne kadar saf yürekli oluyorlar yaa. en küçük bi olayda ile nasıl mutlu oluyorlar. hepsi oyuncaklarda doyasıya eğlendi. ben de komikliklerini, fotoğraflarını çektim.  sonra da getirdiklerini yediler birbirlerini ite kaka. arkadan bi feryat yükseldi 'öğretmenim herkeş kapışılıyooo bana kalmıyooo' diye :) komikler kısaca ve eğlenceli.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news