İzleyiciler

24 Kasım 2013 Pazar

duvar kagidi yaptım

mutfak için bir şeyler yapmayı seviyorum. minicik bir mutfağım var zaten. onu da güzelleştirmeye çalışıyorum. ocağın üzerinde, aspiratör takılması gereken yer boş ve biraz kirli bir duvarı var. orayı bir şeylerle kapatmak istiyordum uzun zamandır. bende kendi duvar kağıdımı kendim yapayım dedim.
  soğan baskısıyla bu işi hallettim sanırım :) biraz acemice oldu ama bunlar denemelerim olsun artık napalım..

                    malzemeler bunlar. önce birkaç deneme yaptım. söbü soğanla daha güzel oldu. soğanı çok sulu boyamamak gerek. sulu olduysa eğer, peçeteye hafifçe bastırıp kurutabiliriz.






fotoğraflar net değil. çünkü fotoğraf makinemi babama verdim. bunları telefonla çekmek zorunda kalıyorum. bir şeyler yapmak hep de akşamları aklıma gelince, mutfağın sarı çelimsiz ışığında böyle kareler çıkıyor ortaya maaaaleseff..    herkese iyi geceleeeerrrr  :)


1 yorum:

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news