İzleyiciler

13 Kasım 2013 Çarşamba

MERHABAAA !


dakikalardır ne yazsam diye bakınıp duruyorum etrafa. sanki karşımda bir sürü kişi var da çok önemli bir konuşma yapacakmışım gibi heyecanlandım. en iyisi azıcık kendimden bahsedip bu blogu açma amacımı anlatayım. küçük bir kasabada öğretmenim. evden okula okuldan eve gidip gelen, sosyal hayatı internet başında oradan oraya, o hayattan bu hayata o yemek tarifi senin bu dekorasyon fikri benim koşturup duran biri olunca ben de dedim gideyim kendime bi blog açayım da şu yalnızlığımdan kurtulayım istedim. çok yaratıcı değilim, çooook tez canlıyım. sabırla bi işi layığıyla yapayım da dört dörtlük olsun diyemem.yaptığım şey bir an önce bitsin de ötekine geçeyim diye düşünürüm. o daldan o dala gezeeer dururum. velhasıl, umarım güzel şeylerle karşılaşır güzel paylaşımlarda bulunurum iyi dostlar kazanırım. kısaca MERHABAAA!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news