İzleyiciler

21 Nisan 2014 Pazartesi

çiçekler ekiliyor

Buralarda bahar ancak geldi. Bizde ektik çiçeklerimizi. Çuha çiçeği ve lalem var bir tane. Ama lalem bir türlü açmıyor.  Ne kadar aklımı taktıysam artık, rüyama bile girdi. Böyle turunculu siyahlı bir lale açmış :)

Sonraaa sadece çiçekle kalmadım tabii. Soğan, biberiye, nane, maydanoz. Konserve tenekelerini beyaza boyadım.  Çok güzel oldu bence. Beyaza bayılıyorummmm 




Ve sonunda şalımı da görücüye çıkarabildim. 



İşte böyle. .  Herkese bol yeşillikli günler. 

8 yorum:

  1. ben de facebookta arkadaşlar arasında balkonlarımı paylaşma
    etkinliği başlattım. çiçekler ekip güzelleştiriyruz. baharla birlikte keyifler çoğalsın istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş bir düşünce. Bahara da çiçeklere de bayılırım. Yaşasın bahar :)

    YanıtlaSil
  3. şal şahane!
    orası neresi öyle, müthiş bir doğa, mis gibi.
    Lalen niye açmadı ki:(
    sakın atma, seneye soğanı çoğalır ve bir değil bir kaç tane açar.
    Sevgiler


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şal için. İlk şal deneyimim dahasını örerim artık.
      Burası tokatın bir kasabası. Beklerim harika bir doğamız var. Temiz hava bol gıda!

      Sil
  4. cıcekelrede salınada bayıldım *-*

    blogumda cekılsım var beklerım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Geliyorum çekilişe hemmen

      Sil
  5. nıye ızleme butonun yok bız senı takıbe alacagız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleme butonu nereden bilmiyorum ki. Bi araştırıyım hemen. Teşekkürler uyarın için

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news