İzleyiciler

30 Nisan 2014 Çarşamba

haydi yürüyüş yapalım



Yaşadığım yerde çok güzel bir doğa var. El değmemiş, ağaçlarına, çiçeklerine egzoz sinmemiş, dumansız tertemiz. .. harika manzaralar, koyun sürüleri, atlar, eşekler... :) havamız hep kapalı olsa ve zamansız yağan yağmurumuz eksik olmasa da yürüyüş yapıp bu güzellikleri görmek çok hoşuma gidiyor.  Bol oksijenden başınız bile dönebilir :)




Yürüyüş yolumuz biraz zorlu.  İnişli çıkışlı. İdeal yürüyüş yolu işte :) taa karşıdaki köye gidip geliyoruz. 6 km.


Karşımıza koyun sürüleri çıkınca bazen, geri dönmek zorunda kalıyoruz. Çünkü çoban köpekleri bizi kovalar diye korkuyoruz. Bu fotoğrafı da uzaktan çektim. Annesi kızmasın diye :) Şu kuzunun sevimliliğine bir bakın yahu!  


 Ve böyle güzel sürprizlerle de karşılaşıyoruz..




Yaz geliyor. Hadi, yarından itibaren giyin spor ayakkabılarını, başlayın koşuya!

2 yorum:

  1. heyyyyy hasta oldum yaşadığın yere!
    takipteyim seni sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Biraz ıssız ama güzel yerdir, beklerim :)

      Sil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news