İzleyiciler

7 Nisan 2014 Pazartesi

markizi bilir misiniz markizi?

 geçen hafta ailemin yanına gitmiştim. güzel bir değişiklik oldu benim için de, onlar için de. bloğa pek uğrayamadım bu sebeple.

derya kuzusu bloğundan görüp beğendiğim bir şalı ördüm. biraz uyduruk oldu ama ilk şal deneyimimdi. onu daha sonra göstereceğim. sonra sevdiğim yiyeceklerden yapıp yedik hep birlikte. 'batırık' diye yöresel bir yemeğimiz var. belki adını duyan olmuştur. yemek demek aslında yanlış. kadınların günlerinde yapıp yedikleri kısırımsı birşey :) tahinle yapılıyor. bol fıstık ve kuru domates tozuyla.. ohhh canım çekti şimdi bile :)  merak eden olur diye onun için ayrı bir post hazırlayacağım.

ve tabiki ikindilerin olmazsa olmazı çay keyfi.. bir ingiliz ailesi olmasak ta her daim beş çayımızı içeriz :)



  bizim evin çatısı meşhurdur. o nasıl şey öyle diyeceksiniz. hemen açıklıyorum. gelmiş geçmiş bütün eşyalar, bizim ve kuzenlerin bilimum çeyizleri, ıvır zıvır... ve görmüş olduğunuz gibi annemin çeyizinden bir parça olan bu markiz muhteşemlikleri de oradaymış. küçüklükten hatırlıyorum. vitrinde dururdu.ben de bakardım uzaklardan. nereden bilirdim yıllar sonra onların benim mutfağımda yerini alacağını :)




bu güzel çay takımlarının yanına da güzel bir un helvası yaptım. üzerine de kara dut reçeli. uydurmazsam olmaz, o sebeple yani..

işte kısacık bir tatilden biriktirdiğim güzel anılardan biri. herkese neşeli günler dilerim...


2 yorum:

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news