İzleyiciler

23 Nisan 2014 Çarşamba

sevinin küçükler, övünün büyükler

 Atamızın armağanı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı kutladık bugün. Şenliğimiz üç gün önceden başlamıştı. Çocuklar ne kadar heyecanlı.. rengarenk kıyafetleri ile oradan oraya koşturan bir sürü minik; her yer müzik, dans, tiyatro..

Atatürk'ün ne kadar güzel bir insan olduğunu bir kez daha anladım.  Hangi ülkede var çocukların bayramı? Kıymetini bilmek lazım...


Bizde bir koro gösterisi hazırladık. Papyonları ve kurdeleleriyle çok güzeldi çocuklarım.


Geleneksel 'keşkek' merasimini unutmayalım..





Bütün çocukların bayramını kutluyorum! 

2 yorum:

  1. Tüm çocukların 23 Nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutluyorum bu arada keşkeğe bayılırım görüntülere iç çekerek baktım afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Buyrun misafirimiz olun, size de ikram edelim meltem hanım :)

    YanıtlaSil

Pages - Menu

Popular Posts

Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba, ben meride. Küçük bir kasabada öğretmenim. Çekirdek ailemle beraber, sobalı evimizde yaşayıp gidiyoruz. Güzel olan her şeyi seviyorum. Dekorasyon, el işi, yemekler, güneşli havalar, deniz kabukları, güzel banyolar, siyah beyaz fotoğraflar, yaşanmışlığı olan bir kenarda unutulmuş eşyalar... buyum işte ben :) Güzel paylaşımlarda buluşalım! :)

Blogger news